Jarle Kristiansen Skrevet 14. desember 2001 Skrevet 14. desember 2001 Har lastet ned SB og noen filer (FSUIPC) som skal legges inn. Hvilke mapper skal disse inn i for at jeg skal kunne fly online? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 14. desember 2001 Skrevet 14. desember 2001 SB trenger du ikke å installere i en spesiell spesiell plass. fsuipc kan jeg ike huske kor du skulle installere. Se om det er noen readme-fil eller noe med. Og visst du ikke har vært der før, så besøkvaccn.org Siter
Arnt Kalseth Skrevet 14. desember 2001 Skrevet 14. desember 2001 Jepp, Som det blir sagt her SB'en legger du hvor du vil, mens FSUIPC må du legge i MODULES mappen i FS'en. Siter
Jarle Kristiansen Skrevet 15. desember 2001 Forfatter Skrevet 15. desember 2001 Ok, det er utført. Men når jeg skal koble meg opp på nettet får jeg problemer. Er litt usikker på fremgangsmåte men her er det jeg har prøvd. 1. Klikket på multiplayer på FS2000 og vidre så på modem og søk. Men ingen reaksjoner. Trykket så på TPI/Cp (eller noe lignende) og prøvde å legge inn en IP adresse som jeg fant på forsiden av flightsim.no Hva har jeg gjort galt??? Oppkoblingen jeg bruker er modem 56 K Hadde vert fint å få svar da jeg kunne tenkt å vært med på flyinnet i morgen Siter
Arnt Kalseth Skrevet 15. desember 2001 Skrevet 15. desember 2001 HEi igjen, I FS2000, går du på multiplayer, velger TCP/IP protokollen, og lager HOST. Deretter starter du SB'en, og ber denne finne HOST'en som du har laget i FS2000. Så kobler du SB'en til en av serverne på internet. Alt går gjennom SB'en hvis det er denne du skal bruke. Og da kobler du deg til en server på VATSIM eller IVAO. Alt etter hvor du er medlem. Kort fortalt er dette fremgangsmåten. Les readme filene til Sb , så står det meste der. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.