Fawzi Attia Skrevet 29. november 2001 Skrevet 29. november 2001 Folkens vi må ha flere online kveld, med full ATC og mange piloter!!!!!!!!!!!!! Det er ikke någe liv i norge i det siste!!!!!!!!!!!!! For dere som e nye, besøk www.ivao.org/no og registrere med en gang [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] For de andre som har erfaringer, me må gjøre någe!!!!! Kom igjen folkens, kom med forslag.... Takk.. Hilsen Fawzi Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 30. november 2001 Skrevet 30. november 2001 Jeg bruker ServInfo, og laster først ned data for VATSIM, og så IVAO. Det er ALLTID mange flere fly på VATSIM... Siter
Fawzi Attia Skrevet 30. november 2001 Forfatter Skrevet 30. november 2001 Daniel: liskom kofor e det flere fly på VATSIM enn på IVAO????? Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 30. november 2001 Skrevet 30. november 2001 quote: Opprinnelig postet av Fawzi Attia: Daniel: liskom kofor e det flere fly på VATSIM enn på IVAO????? Har lagt merke til det...og så står det jo på sidene til IVAO at IVAO ikke er så stort som VATSIM da. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 30. november 2001 Skrevet 30. november 2001 quote: Opprinnelig postet av Fawzi Attia: Daniel: liskom kofor e det flere fly på VATSIM enn på IVAO????? Vatsim er jo større, som Daniel sa, og på Vatsim føler jeg at pilotene og kontrollerene er litte grann mer profesjonell. Siter
Frank Engdal Skrevet 2. desember 2001 Skrevet 2. desember 2001 Så vidt jeg har skjønt(?) så kan man med FS2000 være ca. 250 online, men med FS2002 bare 16. Jeg har FS2002 og har ennå ikke prøvd SB, men vil det si at når jeg en gang går online via VATSIM eller IVAO så vil det aldri være mer en 15 andre personer i lufta? Blir vel ikke mange fly-in's med FS2002 da vil jeg tro... Hvordan oppleves andre fly online? Hopper de rundt som sprettballer etter hvert som ting oppdateres eller flyter det fint? Mvh, Frank Engdal Siter
Frank Petersen Skrevet 2. desember 2001 Skrevet 2. desember 2001 Nei det betyder at du ikke ville kunne se flere enn 16 fly i nærheden av deg når du flyver online. Ja flyene vil "sprette" lidt rundt i luften omkring deg når du flyver. Det kommer helt an på hvor hurtig line du har til servene. Det vil nok aldrig bli noen glidende bevægelser nei. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.