Arnt Kalseth Skrevet 22. november 2001 Skrevet 22. november 2001 Er dette den med oppdatert installasjonsprosedyre? Ser du skriver at det er en beta for NESTE utgave? dvs ver 3 ? Det er det vel ikke? Eller? Arnt Ok Siter
Dag Johansen Skrevet 22. november 2001 Skrevet 22. november 2001 quote: Opprinnelig postet av Arnt Kalseth: Er dette den med oppdatert installasjonsprosedyre? Ja Siter
Stig Sandnes Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 Har du/dere noen ide om når den nye virkelige SB for 2002 kommer? (savner å ha radar og hele pakka i selve FS`2002`en jeg... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Arnt Kalseth Skrevet 24. november 2001 Forfatter Skrevet 24. november 2001 Tror jeg har sett noe om nyttårskiftet, så vi får ha "litt" tålmodighet, men vil ikke forundre meg om det tar lengre tid. (Og håper at det vil ta kortere). Jeg vil heller ha noe som virker, litt senere, enn at det lommer noe med masse feil tidligere. Ellers er dette en helt ny versjon, laget fra scratch, så det er muligens noe å glede seg til. (jeg håper det ihvertfall) Siter
Stig Sandnes Skrevet 25. november 2001 Skrevet 25. november 2001 Joda Arnt, er helt enig med deg, vil også ha noe som virker slik det skal *LITT* senere en noe som ikke virker, så kommer det nye oppdateringer titt og tett...men de må ikke bruke for *LANG* tid heller da-... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Får vel teste ut tolmodigheten enda en gang da... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.