Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var å fløy litt tidligere i kveld fra ENVA-ENSN med ATC. Jeg hadde kontakt med ENTR_V_CTR og hadde fløyet en god stund. Men plutselig begynner flyet å svinge mot høyre, og det er umulig å rette det opp igjen. Jeg sjekker propellene (Jetstream 31), vekt, balanse osv. alt ser ut til å være som det skal være, men det svinger alikevel i ring. Samtidig finner jeg ut at ENTR_V_CTR har logget av nesten samtidig som dette skjedde, og jeg lurer på om dette kan ha noe forbindelse?

Jeg vet ikke om jeg har plasert dette emnet under rett kategori, men jeg vet ikke hva så er problemet, så det er ikke så lett.

PS: Til alle dere flygekontrollere, det hadde vert fint om dere varslet de som var på kanalen før dere logget av.

Skrevet

Hei!

Nei det var ikke derfor han logget ned,han meldte fra at han logger av.

Det at du fikk problemer er at du har hatt ising, når du flyr så må huske å sette på noe som heter <<PITOT>>Da er det problemet borte.

Det er ikke bare du som ikke er klar over dette de fleste av oss har ikke vært klar over dette når vi var newbie, så dette er ikke noe å skamme seg over.

Mvh

Arild

[ 19-11-2001: Endret av: Arild Schubert ]

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...