Baard C Skrevet 11. november 2001 Skrevet 11. november 2001 Har lastet ned den nye versjonen til FS2002 og installert alt riktig men når keg skal koble opp mot en server enten IVAP eller VS så får jeg alltid samme melding i et vindu: Connect Error - WSAETIMEDOUT - The attempt to connect timed out . Hva er galt her? Siter
Arnt Kalseth Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 Hei, den feilen får du når SB ikke får kontakt med serveren. Og det blir en timeout. Prøv en annen server, er vel beste forslaget til den vel. Og hvis dette skjedde ikveld på VATSIM, så var det stor trafikk der. IVAO-serverne vet jeg ingenting om..... Arnt Ok Siter
Baard C Skrevet 12. november 2001 Forfatter Skrevet 12. november 2001 Takk for tipset men dessverre uansett hva jeg velger så får jeg den samme feilmeldingen. Jeg har prøvd ipadresser både fra IVAO og VS, Roger Wilco starter som normalt og jeg kommer inn på voice men ikke serveren til SB. Jeg starter opp multiplayer i FS2002 som host og velger max 16 spillere minimum 1 . Deretter starter jeg opp Squawkbox host FS2002 og så starter jeg Squawkbox mainprogram. Velger connect. Kan ikke skjønne jeg har gjort noe galt. Er det andre som har positiv erfaring med dette på den nye versjonen? Siter
Frank Petersen Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 Gå inn i den fil som inneholder IP adresserne og fjern 0 der hvor der f.eks. står xxx.029.xxx til xxx.29.xxx så skulle det problem være løst Siter
Ivar Nygaard Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 Hei Baard Jeg la merke til at det stod kommentarer etter ipaddressen i lista over servere. f.eks 139.132.47.33 VATSIM-Europe (husker ikke riktig ads og kommentar) Det går ikke bra. Her må du fjerne kommentaren bak ip addressen så skal du se det går bedre. Det skal altså bare stå f.eks 139.132.47.33 i server feltet. VBX119 [ 12-11-2001: Endret av: Ivar Nygaard ] Siter
Baard C Skrevet 13. november 2001 Forfatter Skrevet 13. november 2001 Så enkelt svar men så effektivt! Bort med nullene så kom jeg inn med en gang. Merkelig at de er tatt med når det ikke går.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.