Arnt Kalseth Skrevet 10. november 2001 Skrevet 10. november 2001 takker så meget gutter.... Hør bare : SAS354 fikk clearance fra Sola Appr. fikk Handover til Stavanger Control deretter Handover til Oslo Control... og Handover til Oslo/Gardermoen Approach... og Handover til Oslo/Gardermoen Tower... OG Handover til Oslo/Gardermoen ground.... Slå den dere..... takk til ALLE som ga meg DEN service'n... og jeg gikk glipp av Sola Tower og Ground... SAS354 Siter
Kenneth Lima Skrevet 10. november 2001 Skrevet 10. november 2001 Bare hyggelig Arnt [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 10. november 2001 Skrevet 10. november 2001 ENZV_V_GND var meg det, Arnt! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Kenneth Lima tok ENZV_V_TWR, og ENZV_V_APP ble tatt av Sindre Hebnes. Sånn skal det være ja! Selv må jeg si det var stilig med enzv app, twr og gnd online. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.