Einar Kristiansen Skrevet 9. november 2001 Skrevet 9. november 2001 Hei,Får ikke mutiplayer'en til å virke i Win XP'en,noen som har noen råd?Får opp ett vindu som det står "OVERRIDE" når jeg kobler opp sq.boksen. Dette har jeg tatt opp for en stund siden,og da fikk jeg ett råd om å "U-innsall Dynamik senery" dette har jeg gjort, uten at det hjalp noe..Forslag?? LN-EMK VWF-040 Siter
Hans Olav Sørensen Skrevet 9. november 2001 Skrevet 9. november 2001 Hei! Er ikke sikker på om dette hjelper deg noe, men jeg hadde samme tilfellet en gang under Win98. Det jeg da gjorde var å lage meg en ny snarvei fra mappen i Programfiler hvis det er der du har SB innstallert. Du kan først forsøke å starte den rett fra mappen. Hvis ikke dette går, så tror jeg du må gjøre en ny innstallasjon under XP hvis du kjører med 2 OS og i utgangspunktet har SB innstallert på et annet. Håper det hjalp! Hans Olav Siter
Arnt Kalseth Skrevet 9. november 2001 Skrevet 9. november 2001 Ja Einar, sist fikk du dette: http://www.flightsim.no/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=9&t=000474 Og det hjalp da ikke? Men hvis jeg husker riktig, så var den feilmeldingen myntet på programmereren, som hadde glemt å ta den vekk. SB'en skal visstnok fungere riktig. Arnt Ok Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.