Arild Oldervoll Skrevet 9. november 2001 Skrevet 9. november 2001 Når jeg prøver å loade en ferdilaget flightplan i SB får jeg melding om at jeg mangler csl_icao.csv og flyene vil ikke bli vist som de skal (eller noe slikt). Hvor kan jeg få tak i denne filen? Siter
Arnt Kalseth Skrevet 9. november 2001 Skrevet 9. november 2001 Hei, den fila skulle ha vært med en tidligere versjon av SB. Husker i farta ikke hvilken av versjonene den var med, men skal være med i en CSL.ZIP som ligger inne i en av de tidligere versjonene av SB'en. Regner med at du har installert fra eldste versjon og oppover... Da skulle denne ha blitt med i den serien... Arnt Ok Siter
Arild Oldervoll Skrevet 9. november 2001 Forfatter Skrevet 9. november 2001 Nei, jeg begynte på andre versjon. Men no er eg på vei får å prøve fra første. [ 10-11-2001: Endret av: Arild Oldervoll ] Siter
Arild Oldervoll Skrevet 10. november 2001 Forfatter Skrevet 10. november 2001 Før jeg gjorde noe mer med SB så så jeg at det lå en zip-fil i mappen med csl_icao.csv Tabbe at jeg ikke hadde sett dette før, no virker NESTEN alt som det skal (se et annet innlegg eg har under squawkbox [ 10-11-2001: Endret av: Arild Oldervoll ] Siter
Stig Sandnes Skrevet 10. november 2001 Skrevet 10. november 2001 Hvis du laster ned csl_version1-75b, unzipper den, tror jeg icao-filen ligger der, og csl-mappen legger du inn under aircraft-folderen i din FS.. etter det kan du laste ned cslnordic (en update..), gjør det på samme måte, (og overskriver det du får spørsmål om..) Vet ikke om det var dette du var ute etter men men.. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.