Lazyeyes Skrevet 29. oktober 2001 Skrevet 29. oktober 2001 Bare lurte på om det er en egen server dere kobler dere opp mot når dere flyr online??? Har fløyet litt online før helgen, men når jeg da går inn på fligtsim.no, står jeg ikke oppført nederst på siden der de piloter og ATC som er online står....hvorfor?? Siter
Arnt Kalseth Skrevet 29. oktober 2001 Skrevet 29. oktober 2001 Hei Robert, Vi bruker serverne som står opplistet nederst hvis du går inn på [mer info], på fremsiden her. Forutsetningen for å vises frem der, er at det leveres en flightplan som går til/fra en norsk flyplass. Arnt OK Siter
Einar Halvorsen Skrevet 29. oktober 2001 Skrevet 29. oktober 2001 Bare legg merke til at Arnt også kan svare før noen rekker å spørre!!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [ 29-10-2001: Endret av: Einar Halvorsen ] Siter
Arnt Kalseth Skrevet 29. oktober 2001 Skrevet 29. oktober 2001 [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Lazyeyes Skrevet 29. oktober 2001 Forfatter Skrevet 29. oktober 2001 Arnt, du er raskere enn de fleste...stor takk!! Da får jeg prøve de (ip-addressene) når jeg kommer meg hjemover [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Hjertelig!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.