Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Dette var jo kjempegreier, men noen skjær i sjøen er det jo alltids..... uten å si for mye om det.Tra la la

Hadde Sola appr, Oslo Ctr , Gardermoen appr, med landing og departure igjen, deretter opp til Oslo CTR igjen (som hadde byttet personale), videre til Trondheim CTR og Bodø som var "Fully staffed" med CTR - Approach og tilogmed Tower oppe.

Takk til dere alle.

La det skje igjen

Hilsen

INTRCPT

alias SAS354

Skrevet

Måtte pleie Kjærringa.... [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

LN-EMK(HEAVY)

VWF-040

Skrevet

Hallais!!

Det var gøy i går, men skulle gjerne sett mer fly.

Jeg satt selv som Sola Approach, men hadde ikke mer enn 4-5 fly på 4 timer [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Skrevet

"Dette var jo kjempegreier, men noen skjær i sjøen er det jo alltids..... uten å si for mye om det.Tra la la"

Noe spesielt du sikter til her, Arnt?

Jens Eftang, Oslo Approach denne kvelden...

[image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Skrevet
  • Forfatter

he he....

jeg har ikke sagt noe.....

Ellers har jeg latt meg høre fra "velinformerte kilder" som det heter at SQ7777 er en militær SQ Code for intruder eller noe slikt....

Arnt OK

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …