Arnt Kalseth Skrevet 28. oktober 2001 Skrevet 28. oktober 2001 Dette var jo kjempegreier, men noen skjær i sjøen er det jo alltids..... uten å si for mye om det.Tra la la Hadde Sola appr, Oslo Ctr , Gardermoen appr, med landing og departure igjen, deretter opp til Oslo CTR igjen (som hadde byttet personale), videre til Trondheim CTR og Bodø som var "Fully staffed" med CTR - Approach og tilogmed Tower oppe. Takk til dere alle. La det skje igjen Hilsen INTRCPT alias SAS354 Siter
Einar Halvorsen Skrevet 29. oktober 2001 Skrevet 29. oktober 2001 quote: ..... men noen skjær i sjøen er det jo alltids..... var ikke du i lufta da....??????????!!!!!!!!!!! Siter
Arnt Kalseth Skrevet 29. oktober 2001 Forfatter Skrevet 29. oktober 2001 Godt observert Hr Halvorsen..... Tra la la Siter
Einar Kristiansen Skrevet 29. oktober 2001 Skrevet 29. oktober 2001 Måtte pleie Kjærringa.... [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] LN-EMK(HEAVY) VWF-040 Siter
Kenneth Lima Skrevet 29. oktober 2001 Skrevet 29. oktober 2001 Hallais!! Det var gøy i går, men skulle gjerne sett mer fly. Jeg satt selv som Sola Approach, men hadde ikke mer enn 4-5 fly på 4 timer [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter
Jens Lohne Eftang Skrevet 31. oktober 2001 Skrevet 31. oktober 2001 "Dette var jo kjempegreier, men noen skjær i sjøen er det jo alltids..... uten å si for mye om det.Tra la la" Noe spesielt du sikter til her, Arnt? Jens Eftang, Oslo Approach denne kvelden... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Arnt Kalseth Skrevet 31. oktober 2001 Forfatter Skrevet 31. oktober 2001 he he.... jeg har ikke sagt noe..... Ellers har jeg latt meg høre fra "velinformerte kilder" som det heter at SQ7777 er en militær SQ Code for intruder eller noe slikt.... Arnt OK Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.