Gjest Skrevet 10. september 2001 Skrevet 10. september 2001 Hei Jeg har lyst til å starte med procontroller, men jeg har lastet ned programmet, og hva annet skal jeg gjøre? trenger jeg SB i tilleg? Siter
Stig Sandnes Skrevet 10. september 2001 Skrevet 10. september 2001 Tja, tror du trenger en CID hos VATSIM... (du kan jo spørre Jan Kristiansen, tror han en EN av DE som kan dette [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] ) Lykke til! [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Eirik Sørensen Skrevet 10. september 2001 Skrevet 10. september 2001 Gå til VACC Norways web (link i signaturen) og se under Membership. Der finner du informasjon om medlemskap hos VATSIM, skjema for søknad om medlemskap hos VACC Norway (den norske VATSIM-organisasjonen) samt informasjon om hva som skal til for å bli flyveleder i Norge på VATSIM (under "Promotion"). For øvrig vil jeg på det sterkeste anbefale deg noen timer online som pilot før du prøver deg som flyveleder. Kun unntaksvis aksepterer vi flyveledere som ikke har erfaring fra online flyvning. Sjekk "Training" linken på VACC Norway, velg det norske flagget og deretter "Hjelp for nye piloter" for hjelp til hvordan du kommer deg online som pilot. I tillegg vil jeg anbefale deg å sitte online som observer med ProController før du søker oppgradering til controller status. Dette kan du gjøre med din pilot-lisens du får fra VATSIM. Oversikt over servere du kan koble deg opp mot, finner du i menyen "Users online" på VACC Norway. Dersom noe av dette skulle være uklart, ikke nøl med å kontakte meg direkte. Hilsen Eirik [ 10-09-2001: Endret av: Eirik Sørensen ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.