Per Nygaard Skrevet 6. september 2001 Skrevet 6. september 2001 [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Får ikke koblet meg opp med squakboks. Jeg får dette : erro : invalid callsign. Jeg bruker callsig .lf233 . Hva skal jeg gjøre for å komme Inn . Har prøft å instalere Squakboks på nytt flere ganger . Har prøvet nytt callsing. bruker Sqaukboks 1.2.2 har og forsøkt 1.2.3 Siter
Frank Petersen Skrevet 7. september 2001 Skrevet 7. september 2001 Hei Per Er der et "." forest i ditt callsign [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Det må der ikke være. Skriv kun LF233 Siter
Arnt Kalseth Skrevet 7. september 2001 Skrevet 7. september 2001 Og sjekket du at ingen andre brukte det callsignet? Arnt OK Siter
Kenneth P. Rasmussen Skrevet 7. september 2001 Skrevet 7. september 2001 Hej Per Denne meddelelse kommer som regel, når jeg er blevet smidt af serveren og hurtig forsøger at logge på igen. Vent en stund (det har man som regel ikke tid til) eller skriv et andet callsign, husk at sende ny FP med nyt callsign. hilsen Kenneth DA103 Siter
Per Nygaard Skrevet 7. september 2001 Forfatter Skrevet 7. september 2001 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Jeg har fått det til , takk forsvar Per Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.