Einar Halvorsen Skrevet 17. juli 2000 Skrevet 17. juli 2000 WhazzUp lar seg ikke koble til Satnet. Får melding om at den ikke er korrekt instalert mot internett!! Alt annet for internett funker helt topp. Noen forslag?? (Har installert på nytt uten noen bedring) eha Siter
Gjest Skrevet 18. juli 2000 Skrevet 18. juli 2000 Hei EInar Det ser ut som Whazzup ikke virker når E-canada -serveren er nede, noe den var i helgen. Denne skal visstnok være i orden igjen. mvh Arnt Kalseth Siter
Einar Halvorsen Skrevet 22. juli 2000 Forfatter Skrevet 22. juli 2000 Tydeligvis har det noe med E-serveren i Canada å gjøre for nå funker den igjen. Eller kanskje den bare trengte litt ferie. Er tilbake etter en ukes rundtur i sørnorge, (med bil) hehe. ln-eha Siter
Einar Halvorsen Skrevet 25. juli 2000 Forfatter Skrevet 25. juli 2000 Har de siste dagene, (siden søndag) ikke fått oppdatert oversikt over hvem som er online på WhazzUp. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/frown.gif[/image] Samme skjermbilde kommer opp som da jeg sist lukket programmet. Er denne serveren i Canada nede igjen eller er det andre problemer med oppdateringene. Er det andre som også har slike problemer med dette programmet. Har reinstalert på nytt for å være sikker på at det ikke er instalasjonsproblemer. ln-eha Siter
Ivar Amundsen Skrevet 26. juli 2000 Skrevet 26. juli 2000 Hei Einar! Det samme opplever jeg, har hatt det samme "skjermbilde" på WhazzUp de siste 3 døgn. Har ikke opplevd dette tidligere så jeg antar det er et serverproblem så lenge jeg ikke har gjort noe med maskinen min. mvh Ivar Siter
Einar Halvorsen Skrevet 26. juli 2000 Forfatter Skrevet 26. juli 2000 Godt å høre at andre også har slike problemer. Begynte å tro at alderen min begynte å tynge slik at øynene hadde låst seg. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] MVH einar Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.