Roar Eli Sandøy Skrevet 26. august 2001 Skrevet 26. august 2001 En nevnte for meg her at oppdatering av CSL nordic kunne være på sin plass - det har kommet forslag om følgende tillegg: LFT sin Beech 200 og Sas sin Q400 Og sist men ikke minst Sas sin F50 I den forbindelse lurer jeg på om det er noen andre fly dere savner - som ikke er i den pakken. Jeg skal lete og se om jeg finner noen fly jeg kan bruke til å representere de flyene over - det er lov for dere å komme med forslag og - jeg er i første rekke på utkikk etter fs98 fly (slik at den er kompatibel med fs98 og fs2k) - hvordan de flyr spiller ingen rolle, men de bør ligne nogenlunde på de flya de skal representere [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Einar Halvorsen Skrevet 30. august 2001 Skrevet 30. august 2001 Hei Jeg vet at den norske utgaven av F16 ikke funker helt i CLS-nordic. Kanskje mulig å gjøre noe med den. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.