Einar Halvorsen Skrevet 14. august 2001 Skrevet 14. august 2001 Hei Etter nødv. opprydding og installasjon av ny HD og reinstallasjon av FS2K får jeg opp melding om filen ICAO.DAT ikke finnes når jeg starter Squawbox. Hvor skal denne filen være plassert? Hos meg ligger den i samme directery som Squawbox. [ 14-08-2001: Endret av: Einar Halvorsen ] Siter
O85_ Skrevet 14. august 2001 Skrevet 14. august 2001 Det stemmer den skal ligge i samme Directory'en som .EXE fila! Hvis du ikke finner fila ute på nettet så send meg mail adressa di til trettum@chello.no så skal jeg sende deg fila [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Einar Halvorsen Skrevet 14. august 2001 Forfatter Skrevet 14. august 2001 Hei Takk for tilbakemeldingen. Jeg har funnet ut av problemet. Jeg startet via shortcut fra skrivebordet på maskinen og det gikk tydeligvis dårlig. Nå funkjer det. (fikk et tips om dette fra en god venn). Siter
Eirik Sørensen Skrevet 14. august 2001 Skrevet 14. august 2001 Det skal gå greit å starte via en short-cut. Bare pass på å sette arbeidekatalogen til samme katalog som exe-filen ligger i. Hilsen Eirik Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.