Jakob Jakobsen Skrevet 3. august 2001 Skrevet 3. august 2001 jeg hadde tenkt å prøve og bli med på en fly-in kveld (eller noe sånt) en gang, men har forstått at da trenger jeg et satco id nummer.... hvordan får jeg det? det virker som om hele siten er lagt ned [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Siter
Dag Christer Skrevet 3. august 2001 Skrevet 3. august 2001 Heisann Jakob: Jepp det stemmer det SATCO er lagt ned,men ikke la deg skremme for det der kommet en etterfølger som heter VATSIM. http://www.VATSIM.net" TARGET=_blank>www.VATSIM.net er siden du skal gå inn på nå. Da er du kommet inn på siden og du skal klikke deg inn på Join now. Der skal du lese regler og litt sann smånyttige ting som kan vere greit å kunne. Du trykker YES I agree to the Terms and Conditions below. Da er det bare til å fylle inn med rigtig informasjon så får du en Pilot ID og passord av VATSIM. Lykke til Jakob og velkommen til en spennende hobby du alldrig vil glemme. Vi sees i lufta. Med vennlig hilsen Dag Christer Kristoffersen SAS321 Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 3. august 2001 Forfatter Skrevet 3. august 2001 takker... jeg har registrert meg nå.... håper det funker [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.