Kenneth Lima Skrevet 1. august 2001 Skrevet 1. august 2001 Hei!!!!!! Det er så gøy med Fly-In`s i Norge så jeg bare lurte på om det snart skal arrangeres et? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] M.V.H Kenneth Lima [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [ 01-08-2001: Endret av: Kenneth Lima ] Siter
Mathias Ganss Skrevet 1. august 2001 Skrevet 1. august 2001 Heisann! Nå er det som de fleste vet sommer ( [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]) og da er det mindre aktivitet i lufta. Jeg har derfor valgt å vente til ferien er over og alle er tilbake i flightsim rytmen sin. Så kommer jo Fornebu Memorial Flyin om ikke så alt for lenge hvor jeg håper på masse aktivitet! Vi snakkes nok om ikke så lenge! Siter
Mathias Ganss Skrevet 2. august 2001 Skrevet 2. august 2001 Heisann. Er det noen av dere som husker nøyaktig den datoen da Fornebu ble stengt? Må prøve å få det så riktig som mulig vettu. MVH Mathias Siter
Mathias Ganss Skrevet 2. august 2001 Skrevet 2. august 2001 Hmm, ja det er jo en god stund til enda. Må vel få til noe i mellomtiden da. Noen som har noen gode forslag? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.