Gå til innhold

Da er VATSIM offisiell

Anbefalte innlegg

Skrevet

så dette posta på avsim i morges

quote:

Posted: Thursday, July 12, 2001 - 2:14

Within the last 10 minutes, the Board of Directors of VATSIM released the following Press Release:

"The Virtual Air Traffic Simulation Network (VATSIM.net) is pleased to announce the planned Grand Opening of operations on July 27, 2001. Automated pre-registration services are now online and open for immediate use.

As of this release, 9 SATCO divisions have committed to support the new network. Additionally, the initial server network --comprised of former SATSERV as well as brand-new servers -- will consist of 6 enterprise-class servers located in Europe, Asia and the United States. Connections are also pending in the United Kingdom, South America, and other worldwide locations.

VATSIM's unique management concept, providing supporting regional staff throughout the world, will ensure VATSIM.net will offer the best virtual ATC and air traffic services. At this time, regional development is occurring throughout the world, and interest from virtual airlines and vACCs, divisions, and vARTCCs has been exceptionally promising. VATSIM.net promises to offer a robust, friendly and supportive service to all members with a transparent and fair management!

Registration is instant, and identification numbers will be issued immediately. Current SATCO members will receive an automated transfer of their existing rating within the new system. Those signing up with VATSIM during the preregistration process will receive updates and newsletters over the next three weeks as the grand opening nears.

Those interested in finding out more are invited to point their browsers to VATSIM.NET.

--

Harv Stein harveys@home.com

Board of Governors VATSIM"

Jeg ser det står noe om at 9 SATCO divisjoner har gått med VATSIM. noen i VACCN som har mere informasjoner om SATEUR (og da dermed VACCN) er med blandt de 9?

Jan Roar Rød

Skrevet

Lanseringen av VATSIM har gått litt raksere enn noen forutsa og selv Sateur ble tatt på sengen da VATSIM ble offisielt lansert.

Men jeg kan bekrefte at Sateur vil gå samlet over til VATSIM og at VACC Norway dermed vil bli en del av denne nye organisasjonen.

Broter Iling vil trekke seg tilbake som leder for Sateur og den nye "Europasjefen" blir nåværende leder for VACC Greece, Kyprianos Biris.

Da jeg for tiden befinner meg på ferie langt langt unna min vanlige PC, er jeg avhengig av en laptop og en mobiltelefon for å holde meg oppdatert om hva som skjer. Jeg har derfor litt problemer med å være 100% oppdatert til en hver tid og det er også litt vanskelig å yte full service for tiden hva gjelder informasjon og oppdateringer på VACC Norway. Jeg håper dere vil ha meg unnskyldt for dette til ferien er over.

Norske medlemmer av Satco (både piloter og flyveledere) kan registrere seg hos VATSIM og vil dermed få overført sin rating fra Satco. Så snart VATSIM åpner sine dører, etter planen 27. juli, kan de som har registrert seg ta sine fly og kontrolltårn over til VATSIM. Satco vil etter hva jeg forstår opphøre.

VACC Norway vil bli oppdatert i løpet av august og medlemslisten vil bli oppdatert med de som har registrert sitt medlemskap hos VATSIM.

Hilsen Eirik

Skrevet

Hei Eirik,

Dette var jo dramatiske opplysninger, og jeg regner med at dette nå er en ofisiell uttalelse fra deg, og at det herved er bekreftet at SATCO vil OPPHØRE?

Har allerede registrert meg hos VATSIM, noe som forøvrig var fort gjort (ikke ukesvis venting), og skulle vel dermed være klar for online flyginger igjen når dette starter 27 juli.

Arnt Kalseth

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Eirik Løken:

....og hvor melder man seg inn (link etc) , alltid greit å være ute i god tid.

Heisann,

Prøv denne:

http://www.vatsim.net/"'>http://www.vatsim.net/" TARGET=_blank>http://www.vatsim.net/

Arnt OK

Skrevet

Hei

Registrerte meg selv igår og fikk overført ratingen min direkte fra SATCO. Hele operasjonen tok 10 min. Ser VACC Danmark og noen flere er etablert i VATSIM allerede. Er dette noe VACC Norway kommer til å gjøre? Anbefaler dere at vi medlemmer melder overgangen nå? Har full forståelse at du har ferie Erik, så jeg forventer ikke svar på stående fot. Ha en fortsatt god sommer....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...