Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var det endelig min tur til å prøve meg på Controller-1-testen. Datoen er 24/5-01 og tiden er 2000 til 2300 norsk tid. Håper på mye trafikk inn mot og ut fra Gardermoen i dette tidsrommet. Forholdene skulle jo ligge til rette for det. Jeg mener, torsdager er jo tradisjonelt bra og i morgen har vel de fleste fri!

Så velkommen skal dere være, store og små... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Skrevet

Jeg ønsker deg lykke til med testen. Muligt jeg kommer å flyr litt eller "kikker på" som OBS hvis min ID STADIG [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] ikke er blevet lagt inn på serverne.

Lykke til Trond [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Skrevet

Hei

Nydeligt ATC iaften på ENGM, Fløj ind/ut af ENGM som

SAS107.

Håber vi kan gratulere !!!.

Og undskyld mit lille uheld, den ene motor stængte

da jeg var klar på rullebanen, behøver jeg sige

767pic ;-), heldigt for mig var jeg stadig på bakken

Skrevet

Hei Mathias

Det er altid moro at flyve til Norge, altid fin ATC og for det meste med voice.

Da jeg til daglig jobber på ENGM er det fint at besøke flyplatsen fra luftveien.

Samtidig er Norsk scenery så flot lavet, og det er gratis !!.

Ekch-engm er en fin tur der passer mig fint, tror at 70% af mine flygninger for Vsas går på ekch-engm/essa.

Det passer bra med rundt en times flygning, så bliver det ikke kedeligt.

Som medlem af dk-vacc er det glædeligt at se bra/vbx piloter være så aktive på ekch, de gør et skikkeligt bra job og det er moro at høre piloterne udvikle sig og bli "flinkere".

Vi ses/hører snart, mange hilsener SAS107H

Skrevet

Heisann Flemming!

Ja jeg må si du kommer ofte til ENGM som SAS107H. Kjempeflott. Du er vel den utenlandske piloten som er her mest tror jeg.

Kjempefint at folk kan se at selv om vi bor her oppe i det primitive nord [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] så kan vi litt ATC.

Flott hvis flere skandinaver ville utforske Norge litt oftere online.

Skrevet

Gratulerer, som vi synger på dansk, "så gi'r han nok en lille'en" (dram) [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...