Johannes Winther Farstad Skrevet 18. mai 2001 Skrevet 18. mai 2001 trenger man procontroller og squawkbox for å fly på nette? jeg får ikke til å komme meg på nettet å flyve.... HJELP! [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Siter
Bjørn Arne Pedersen Skrevet 18. mai 2001 Skrevet 18. mai 2001 Hei ! Følg denne linken, den gir deg all informasjon. Og... ja skal du fly på nett sammen med andre trenger du Squawkbox. Pro Controller bruker du bare hvis du vil dirigere fly, altså være ATC. Følg instruksjonene i linken ovenfor og du får det utrolig gøy. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [ 19-05-2001: Endret av: Bjørn Arne Pedersen ] Siter
Johannes Winther Farstad Skrevet 19. mai 2001 Forfatter Skrevet 19. mai 2001 hvordan legger jeg inn sqbox og procntrollr? jeg fikk ikke det til....også får jeg ikke til å logge meg på.....jeg har et UCOM nordic isdn modem...hvordan kommer jeg meg på nett? Siter
Mark - Rune Bannister Skrevet 24. mai 2001 Skrevet 24. mai 2001 Hei [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Et par tips til deg hvis du ikke er kommet deg på nettet enda. [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] 1. følg denne linkenhttp://vaccn.org/" TARGET=_blank>VACC NORWAY klikk på Training, så det norske flagget, deretter Hjelp for nye piloter og følg instruksjonene. Ellers er det mye nyttig på denne siden. 2. Sqawkboks har readme filer eller *.doc (word) her er det instalasjons veiledning ( les dette nøye)og følg veiledningen. Ellers har de fleste andre ting du trenger slike filer, det er VIKTIG å lese og følge veiledningen 3. når du har fått din PID-kode og er klar til å koble deg opp på nettet er det enkleste å koble seg opp på internett før du starter Sqawkboks. NB husk å legge inn riktig IP-adresse, PID og passord i Sqawkboks. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Hvis du fortsatt ikke kommer deg inn kan du spørre igjen her og konkret si hvor det stopper-opp. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [ 24-05-2001: Endret av: Mark - Rune Bannister ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.