Fredrik Hoel Skrevet 16. mai 2001 Skrevet 16. mai 2001 Lurte bare på hvorfor sidene til VACCN er på engelsk, de er jo ovedsaklig for norske atc/piloter [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Vet at noen sider er på norsk og men det burde jo egentlig vært omvendt... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Mathias Ganss Skrevet 16. mai 2001 Skrevet 16. mai 2001 Hei! Vi er medlem av et internasjonalt selskap (Forening) og derfor er det riktig at det er på engelsk. Alle nordmenn forstår engelsk, men det er veldig få utlendinger som forstår norsk. Det er mange som ser på disse sidene og som ikke kan norsk. Jeg mener det er riktig å ha disse på det internasjonale språket engelsk. Siter
Eirik Sørensen Skrevet 16. mai 2001 Skrevet 16. mai 2001 Vi skulle gjerne hatt all informasjon tilgjengelig både på norsk og engelsk, men å vedlikeholde all informasjonen og ikke minst oversette all eksisterende informasjon, er dessverre en alt for stor jobb. Vi som forsøker å vedlikeholde disse sidene, har ikke kapasitet til dette. Som Mathias sier i sitt innlegg ovenfor, må vi ta hensyn til at vi er en del av en internasjonal organisasjon og må ta hensyn til av vi har mange utenlandske brukere også (håper vi [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] ) Men kom gjerne med konkrete forslag til informasjon dere mener burde vært oversatt til norsk, så skal vi vurdere hva vi kan få til. Hilsen Eirik Siter
Erik Berntsen Skrevet 18. mai 2001 Skrevet 18. mai 2001 De siste ukene har loggen min på VACC´s members side vært utilgjengelig. Jeg får bare beskjed om at "siden kan ikke vises". Dessuten oppdateres ikke "users online". Hvis da ikke Henrik Wingerei har brukt en uke på å fly fra Dusseldorf til Hamburg. Såvidt jeg kan se er han fremdeles underveis. En annen ting er at Whazzup ikke har vist noen fly i Norge i omtrent samme tidsrom. Jeg håper inderlig at noen kan gi meg en forklaring på hva som skjer. Ha en god helg. [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Henrik Wingerei Skrevet 18. mai 2001 Skrevet 18. mai 2001 Hei, hei. Det stemmer nok at jeg ikke har brukt en uke fra Düsseldorf til Amsterdam. Forrige gang serverne var nede, hadde jeg sittet som ENGM_V_APP kvelden får, og ble sittende der i en to uker [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] , [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] mvh Henrik Wingerei (ifølge SATCO, en av de som er mest online) [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter
Eirik Sørensen Skrevet 18. mai 2001 Skrevet 18. mai 2001 quote: Opprinnelig postet av Erik Berntsen: ...Dessuten oppdateres ikke "users online". Hvis da ikke Henrik Wingerei har brukt en uke på å fly fra Dusseldorf til Hamburg. ...Jeg håper inderlig at noen kan gi meg en forklaring på hva som skjer. Hei Erik Du har helt rett i at loggen har "hengt seg opp". Skyldes sannsynligvis de generelle problemene Satco har med serverene for tiden. Hilsen Eirik Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.