Lasse Haughom Skrevet 8. mai 2001 Skrevet 8. mai 2001 Hei Jeg har fått tak på et SBLive!lydkort som ifølge Roger Wilco guiden skal virke i sammen. Etter endelig å funnet riktig driver på nettet har jeg kortet oppe å gå, men RW er dau!!!! Jeg har brukt opp alle gode råd i i RW guiden og nå lurer jeg på om noen har tips. Alle tester virker både record og mic test, hører fint meg selv på disse men når jeg kopler meg opp på voice serveren er den å blir dau, jeg ser andre er inne på unicom men som sagt stillt i øra mine ! Hilsen Lasse [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Siter
Stellan Hilmerby Skrevet 9. mai 2001 Skrevet 9. mai 2001 Antivirusprogram och speciellt brandväggar kommer ofta i konflikt med SB och RW. Jag hade själv samma typ av problem och det visade sig vara NIS Norton Internet Security som spärrade RW. Stäng alla liknande program före flygning online. Använder själv Soundblaster Live och det fungerar utmärkt. Stellan Siter
Lasse Haughom Skrevet 9. mai 2001 Forfatter Skrevet 9. mai 2001 Hei Stellan Før jeg leste dette i kveld fant jeg nettopp ut at det var en Firewall som laget hele problem. Etter 4 lydkort diverse av og på installasjoner samt mye [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] var dette den siste utvei å fjerne "veggen" Nå fungerer det helt bra ! Takk allikevel for at du svarte ! Hilsen Lasse [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.