Tom Jonny Pettersen Skrevet 1. november 1999 Skrevet 1. november 1999 Hva med en liten treff oss simmere imellom som er fra Bodø eller i nærheten ? MVH Tom jonny Siter
Roald Hansen Skrevet 1. november 1999 Skrevet 1. november 1999 Jeg er med!! Kom igjen, alle simmere fra Bodø-området! Forslag på tid og sted? Roald Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 1. november 1999 Forfatter Skrevet 1. november 1999 Ett kriteri jeg må ha er ett rullestol vennlig plass! ------------------ Tom jonny Pettersen LN-TJP caravelle Siter
Dag Johansen Skrevet 1. november 1999 Skrevet 1. november 1999 Det kunne jo være morsomt å få til. Spørsmålet da er hvor mange som bor i distriktet rundt Bodø og som kunne tenke seg å være med på noe slikt? ------------------ Dag Johansen Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 2. november 1999 Forfatter Skrevet 2. november 1999 Til alle som vil møttes i Bodø, jeg kan skaffe plass med fri kaffe " Jeg sponser" på Nye Rønvik Grill hvis dere vet om plassen Min mor driver plassen og der kommer jeg meg inn på med rullestol. Ja vi har annet enn kaffe også. Kun ett forslag Mvh Tom Jonny ------------------ Tom jonny Pettersen LN-TJP caravelle Siter
Roy-Helge Helberg Skrevet 2. november 1999 Skrevet 2. november 1999 toppers her som ellers økonomien tar nok knekken på det kan skvise det igjennom men tja slett ikke umulig att dette stiller opp med "en lille en" ------------------ http://home.sol.no/~warhole/"'>http://home.sol.no/~warhole/" TARGET=_blank>http://home.sol.no/~warhole/ Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 4. november 1999 Forfatter Skrevet 4. november 1999 Vel hvor mange blir det ? har sett 4 stk + en e-mail som jeg har fått, noe ide når vi skal møttes? Speak up Guys and Girls , hva mener dere? Litt vanskelig sette noe tid og plass hvis ikke noe andre sier noe. Jeg har tid uansett tid på døgnet.Vel si hva dere mener. MHV Tom Jonny Pettersen ------------------ Tom jonny Pettersen LN-TJP caravelle Siter
Dag Johansen Skrevet 4. november 1999 Skrevet 4. november 1999 For å få dette til er det enkleste at du sender en mail til de du kjenner til og foreslår en eller annen dato for et slikt treff. På den måten kommer vi i det minste i gang, og å få 4-5 stykker til å bli enig om en dato skulle da være mulig. ------------------ Dag Johansen Siter
Rune Rodahl Skrevet 5. november 1999 Skrevet 5. november 1999 Send meg en mail når tid og sted er fastlagt, vet om flere som kan være interessert - Dette må vi da få til! Rune R. Siter
Ivar Paulsen Skrevet 6. november 1999 Skrevet 6. november 1999 Ja dette er jeg med på! Novise som jeg er, så trenger jeg noe å strekke meg mot! Så et treff som dette vil nok føre til at jeg lærer masse! Men jeg gruer for alle forkortelsene dere sikkert kommer til å bruke! Må pugge litt... Ivar Paulsen Siter
Gjest Skrevet 6. november 1999 Skrevet 6. november 1999 Dersom det passer slik i min reiserute, er jeg også med!! Kommer akkurat fra Oslo og var med på et møte der. Anbefales!! og slett ingenting å grues for selv om man er "newbe". Ole-Jørgen. Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 7. november 1999 Forfatter Skrevet 7. november 1999 Hei Ivar ingenting å være redd for, jeg er ingen racer i alle forkortelsene. Så jeg tipper at dette blir ett newbi møtte der alle snakker sammme språk. Ole jørgen hva er E-mail din ? ------------------ Tom jonny Pettersen LN-TJP caravelle Siter
Gjest Skrevet 8. november 1999 Skrevet 8. november 1999 "Ole jørgen hva er E-mail din ?" P.g.a. at jeg har "ø" i navnet mitt, fungerer ikke profilen. Kanskje skulle jeg gjøre som "Bjoern" og omdøpe meg.... Anyway, epostadressen min er osoeberg@online.no , eller ole.soberg@npt.no (jobb). mvh Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 9. november 1999 Forfatter Skrevet 9. november 1999 Hei alle noe forslag til hva som skal skje på møttet eller tar vi det bare på sparken? :-) ------------------ Tom jonny Pettersen LN-TJP caravelle Siter
Gjest Skrevet 9. november 1999 Skrevet 9. november 1999 Dette skal jo bare være et uformelt kompismøte, og min erfaring fra Oslo-møtet er at praten kommer til å gå livlig uansett om vi har noen møteplan eller ikke. Mvh Ole-Jørgen Søberg Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 14. november 1999 Forfatter Skrevet 14. november 1999 OK alle da satser vi på 26.november kl.18:00 på rønvik grill,"oppe" Men alle er selvfølgelig velkommen uansett alder og kjønn. Jo flere jo mere prat blir det,bare artig. Ingen trenger å send mail til meg bare kom hvis dere vil. Har kaffe så det holder..... ------------------ Tom jonny Pettersen LN-TJP caravelle Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.