Michael Olesen Skrevet 17. april 2001 Skrevet 17. april 2001 Hej Jeg har et problem med at jeg kun kan se fly indenfor ca 2nm når jeg bruger SB selvom visual range er sat til 40nm. Jeg bruger nyeste version af både SB og FSUIPC. (bruger FS2K) Nogen ideér ? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Arild Schubert Skrevet 17. april 2001 Skrevet 17. april 2001 Er du sikker du har den siste oppdateringen [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] som heter sb-2-3-4-msfs.zip den ligger i filbibloteket. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Arild Siter
Michael Olesen Skrevet 17. april 2001 Forfatter Skrevet 17. april 2001 Arild, du fik mig, jeg var så sikker på jeg havde den nyeste version [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image] [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image] TAK ! Siter
Arild Schubert Skrevet 18. april 2001 Skrevet 18. april 2001 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Bare hyggelig [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Arild [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Arild Schubert Skrevet 18. april 2001 Skrevet 18. april 2001 Har du aktivert multiplayeren i fs,det må du gjøre før du starter sb.sett max pilot til ca 130 max observer til ca 50. samtidig må du være tilkoplet internett før du gjør dette.Du fjerner det chat vinduet som kommer fram.så starter du sb vel g den inernett tilkoplinen du bruker trykk ok og start searce trykk ok så får du opp et tall i vinduet 2/180 så trykker du join så starter du sb på vanlig måte Arild [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Pilot1 Skrevet 18. april 2001 Skrevet 18. april 2001 Hei. Jeg har et annet spm. ang. å se andre fly i SB. Problemet mitt er at jeg ikke ser noen fly i det hele tatt! Noen forslag til hva jeg kan ha gjort feil? Mvh Morten LN-MPK Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.