Erik Berntsen Skrevet 18. mars 2001 Skrevet 18. mars 2001 Når jeg connecter via SB får jeg feilmelding: ugyldig sidefeil i squawkbox.exe . Jeg kjører FS98 på Win 95 og har fs6ipc.dll liggende i modules.Jeg har også FSnav liggende under modules. Dette skjer både i ver. 2.2 0g 2.3 . Når jeg prøver å installere ver. 2.1.2 får jeg beskjed om at jeg ikke har installert FS98. Jeg har installert FS98 på D:disken i egen mappe, kan det forklare noe. Håper på noen gode forslag, så jeg kan få denne Herculesen fra Værnes til Bodø snart. Har forøvrig hatt litt problemer med panel i Herculesen, det virker ikke helt stabilt. ------------------ ErikB Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 19. mars 2001 Skrevet 19. mars 2001 Hei! Litt tvilsom, men prøv å avinstallere, eller iallefall installere FS i standard mappe (C:\\Program Files\\Microsoft Games\\Flight Simulator)? siden jeg har hørt at det skal være best å installere det som spillet anbefaler... Mvh. Daniel Gjerstad LN-DBG Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.