Gjest Skrevet 2. mars 2001 Skrevet 2. mars 2001 Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med hensyn til squakbox, jeg kommer ikke inn online. taster inn den vanlige PID og passord og bruker det vanlige callsignet. men det står bare invalid password or callsign. jeg må ha hjelp. Siter
Gjest Skrevet 4. mars 2001 Skrevet 4. mars 2001 quote: Morten Jensen skrev: Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med hensyn til squakbox, jeg kommer ikke inn online. taster inn den vanlige PID og passord og bruker det vanlige callsignet. men det står bare invalid password or callsign. jeg må ha hjelp. Hei Morten, Ser ut som alle andre er opptatt av andre ting her. :-) Men når du får denne feilen, har du sansynligvis angitt enten feil passord eller brukernavn. Husk at siste versjon av SB ikke alltid tar vare på det du har skrevet fra før, slik at en eller begge av disse må skrives på nytt. Og så kan det være lurt og prøve å logge seg på en annen server. Håper dette kan være til hjelp. Arnt Ok VBX118 Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 5. mars 2001 Skrevet 5. mars 2001 Hei! Jeg hadde samme problemet. Alt jeg gjorde var å logge meg på en annen server. Da gikk påloggingen fint. Alternativ løsning (hvis ingen andre servere virker) er å faktisk vente til neste onsdag, for SATCO oppdaterer medlemslistene sine denne dagen hver uke. Dvs. at Squawkbox ikke "vet" at du er medlem, men får "vite" det neste onsdag. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.