Gjest Skrevet 26. februar 2001 Skrevet 26. februar 2001 Jeg prøvde nå å komme meg på Satco/squakbox nettet for å fly, har gjort dette mange ganger før. Jeg taster inn PID og passord men det kommer opp en melding "connection error: WSAECONNRefused. the attempt to connect was forcefully rejcted. Hva betyr det? Håper noen kan hjelpe meg mvh Morten Jensen Siter
Gjest Skrevet 7. mars 2001 Skrevet 7. mars 2001 Hei Morten, Ser du har flere postinger her, og kommet deg online. Betyr det at du har kommet forbi denne feilen? Den er ihvertfall ny for meg. Og hva evnt. gjorde du for å rette på dette? Og har du noen formening om hva dette skyldtes? mvh. Arnt Ok VBX118 Siter
Ivar Nygaard Skrevet 7. mars 2001 Skrevet 7. mars 2001 Dette høres ut som en firewall eller lignende som stopper deg. Hvordan er du koblet opp mot Internet ? Prøv evt med oppringt direkte mot frisurf, dagbladet eller vg's gratis internet, Vg's er enkel å sette opp og komme i gang med. Mvh VBX119 ------------------ Ivar Nygård [Endret av Ivar Nygaard 07-03-2001.] Siter
Runar Hvitsand Skrevet 15. mars 2001 Skrevet 15. mars 2001 Hei! Etter å ha prøvd å koble meg opp x antall ganger med SB, har jeg fått meldingen "the attempt to connect to server has timed out" Nå har jeg fått samme beskjed som ovenfor her:"the attempt to connect was forcefully rejected" Jeg er koblet opp mot nettet med kabel fra den lokale kabel-TV-leverandøren. Dette er hvertfall veldig irriterende, for jeg har prøvd lenge for å komme meg online. På GamingZone er det ingen problemer å komme seg online forresten. Hilsen Runar Hvitsand LN-RHH Siter
Jan H Sørensen Skrevet 16. mars 2001 Skrevet 16. mars 2001 Hei! Jeg hadde også problemer ifm. SB/BC og kabel-TV tilknytning (UPC), da firewall programmet blokkerte oppkoblingen. Ved å konfigure firewall programmet (allow connect), vil dette kunne "tillate" disse programmene full tilgang. Du kan evt. maile meg for flere opplysninger. MVH Jan H. Sørensen jspanels@chello.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.