Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lastet ned Squawkbox. Den har jeg ikke rukket å sette meg inn i for å få en oversikt over mulighetene i programmet, men det ser bra ut. Nå ber jeg om hjelp, når vi kommer til ProController. den ble nedlastet. PC`en forsto ikke hvilket program som driver denne filen. I informasjonsruten står det at filen er en "2-fil". kan noen hjelpe meg å finne en driver for 2-fil?? Jeg har på ingen måte regisrert meg hos SATCO, etter at jeg lastet inn Squawkbox. Er det nødvendig. Hvilken server er bra for multiplayerspilling. (oppgi IP-nummer)

Christer

Skrevet

hei.

Jeg har lenge vært ivrig etter å komme meg online. I dag bestemte jeg meg for endelig å begynne nedlasting/installering/registrering osv. Men da jeg skulle registrere meg hos Satco kom det en melding om at de holdt på å flytte siden og derfor ikke tok imot nyregistreringer enda. Det jeg lurer på er om noen vet hvor lang tid det tar siden åpner igjen..?

Skrevet

Hei

Følgende er sakset fra nyhetsgruppe satco/ivao :

It will be down until it comes back up.<G> Actually, we're experiencing some database problems this weekend that have prevented us from coming back online as soon as hoped for. It will be delayed until at least early next week sometime.

Hilsen

Flemming Jansen

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...