Eirik Sørensen Skrevet 17. desember 2000 Skrevet 17. desember 2000 Det har lenge vært stille fra VACC Norway med hensyn til events. Dette ønsker vi å gjøre noe med snarest mulig. I den forbindelse har Mathias Tangvall påtatt seg oppgaven å arrangere neste store event i Norge. Arbeidet er allerede i gang og Mathias vil snart komme med mer informasjon om hva og når. Med vennlig hilsen Eirik Sørensen ------------------ http://home.online.no/~eisoere/VACCN/" TARGET=_blank>VACC Norway Siter
Mathias Ganss Skrevet 20. desember 2000 Skrevet 20. desember 2000 Heisann! Ja, som Eirik sa så er jeg da blitt utnevnt til midlertidig event coordinator for Norge. Det første jeg da ville sette igang med var det stor Scandinavian Overload Part III som jeg hadde sett på sidene til VACC. Dette skulle jo vært i November. Jeg tok kontakt med Sverige og Danmark, samt prøvde å komme inn på en slags mailingliste (Noe som ikke gikk). Svarene jeg fikk var dessverre ikke det som jeg håpet på. Disse landene hadde igjen gått fra ideen om Scandinavian overload og ville heller selv arrangere sine egne flyins. Jeg vil prøve å få tatt opp igjen tråden, men det virker ikke fult så enkelt! Det blir nok midlertidig lagt på hylla. Vel, med atnke på nye norske flyins så vil jeg veldig gjerne ha tilbakemelding på hvorvodt man ønsker et raskt flyin. Har noen ideer, kanskje om en Group Flight, er jeg gjerne med på tanken og ser absolutt ikke bort fra at dette kan bli realisert. Det var mine ord for dennegang. Håper på flere svar, M.V.H Mathias Tangvall Ganss@online.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.