Arild Schubert Skrevet 3. desember 2000 Skrevet 3. desember 2000 Prøvde kople meg på med roger Wilco.men det virker som jeg ikke kom ut jeg hadde kontakt via text. er det noe ip adresse som jeg ikke har skrevet som skal bruke.Testingen ser ut til å fungere men det ser ikke ut til at jeg får forbindelse ut i fra microfonen.Pc hengte seg opp også da jeg prøvde å få kontakt. Håper det er noen som kan hjelpe meg,da det var føste gang jeg prøvde meg online og turde å kaste meg ut i det. Aos Arild [Endret av Arild Schubert 03-12-2000.] Siter
Hans Utne Skrevet 4. desember 2000 Skrevet 4. desember 2000 Hei, Når du flyr i Norge og Sverige (oxo Danmark hvis husker riktig) så må du legge inn denne URLen i SB/RW: rw.tt.luth.se Med siste utgave av SB (2.3-3) så skal resten gå av seg selv når du klikker på ATC Directory, og dobbel-klikker på den ATC du skal ha. Mvh Hans Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.