Arild Schubert Skrevet 16. november 2000 Skrevet 16. november 2000 Er det så at man kan kople seg til serveren uten passord for å trene litt på den på andre dager en tirsdager,(venter på id koden).Og i så fall hva slags kode skal jeg kople meg til server. Prøvde i går men er ikke sikker på at jeg kom inn, Brukte ip-adr:148.122.208.243 Brukernavn:flight Passord:sim Arild Siter
Eirik Sørensen Skrevet 17. november 2000 Skrevet 17. november 2000 Hei Arild Treningsserveren kan du benytte når som helst, også utenom treningskveldenen på tirsdager. ip-adressen, brukernavn og passord er korrekt, så dersom du ikke får noen feilmelding, skulle påloggingen ha gått greit. En annen sak er om det er noen online på serveren. Utenom treningskvelder, er nok bruken noe begrenset. Men her kan man jo gå sammen et par-tre stykker og teste litt om man vil. Hilsen Eirik ------------------ http://home.online.no/~eisoere/VACCN/" TARGET=_blank>VACC Norway Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.