Jan Ove Govasli Skrevet 15. november 2000 Skrevet 15. november 2000 Jeg kobler meg opp, sender flight plan, Skriver "ready for clearance delivery"men ingen ting skjer, Hvorfor ? Er det noen spesiel server jeg skal bruke når jeg flyr i Norge ? , takker for alle svar. ------------------ j-man Siter
Mikkel Myhre Skrevet 16. november 2000 Skrevet 16. november 2000 Hei Først må du høyreklikke og "connect" i SB-vinduet. Det kommer en pling-plonglyd, og blå skrift i vinduet når du blir koblet på. Dette kan ta noen sekunder. Deretter må du gå i ATC-directory(høyreklikk i SB-vinduet), så får du opp et nytt vindu. Her må du dobbeltklikke på riktig frekvens, feks 120.450 engm_v_app, for å "stille inn radioen". Du vil da få opp vedkommendes ATIS når du får kontakt. Hvis du har gjort alt dette, men allikevel ikke får noe svar, kan det være at det er lag-problemer. Håper dette var til hjelp. Mvh Mikkel Myhre [Endret av Mikkel Myhre 16-11-2000.] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.