Gjest Skrevet 14. november 2000 Skrevet 14. november 2000 Hei, Gjorde noen tester på ENGM i går kveld, og fant ut at visual range var satt ned til hele 2 NM.!? Dette skjedde uansett hva som ble satt i multiplayer range i SB'en. Har trålet litt rundt etterpå (på WEB) og funnet ut at problemet erkjent for programmererne, og fikk også med meg at et annet problem (som jeg ikke hadde) med at SB ikke finner FSUIPC/FS6IPC er kjent. Siste problem er visst allerede fikset, men ingen tilbakemelding på visual range er kommet ennå. Så vi får håpe en "liten" oppdatering kommer snart! mvh. Arnt Kalseth VBX118 Siter
Gjest Skrevet 16. november 2000 Skrevet 16. november 2000 Hei igjen Ser ut som det kommer en NY BETA ganske snart med disse problemene løst. Dette svarer James Willan meg på spørsmålet om Visual Range: "This problem has been acknowledged and solved in SquawkBox 2.3 BETA build 3 which will be available soon from the AVSIM PC/SB downloads page" mvh Arnt Kalseth Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.