Per Bråtebæk Skrevet 14. oktober 2000 Skrevet 14. oktober 2000 Har lastet ned fs navigator,og blir bedt om å lage et bibliotek? Men når jeg forsøker dette,spør programmet etter CDROM og Hong KONG som er second layer på lista.FSNORWAY ligger først.og er den jeg markerer.Hvordan gjør jeg dette? Kanskje en dårlig forklaring på problemet,men de som har gjort dette før,vet sikkert hva jeg mener.Hjelp. ------------------ Per Bråtebæk Siter
Per Bråtebæk Skrevet 15. oktober 2000 Forfatter Skrevet 15. oktober 2000 hei overnevnte problem har løst seg,men det har oppstått et annet,hvordan får jeg lagt inn waypointene,..sopir.sotuk osv.? Hilsen Per ...ikke akkurat datageni. ------------------ Per Bråtebæk Siter
Stian Czybulla Skrevet 16. oktober 2000 Skrevet 16. oktober 2000 HEI PER!! Det du trenger er følgende "waypoint data for fs navigator"(allfix0008zip og allfix eur 0008zip) som du finner her på flightsim.no [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] MVH meg PS: noe du lurer på så kan du maile meg på s-cz@online.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.