Per Bråtebæk Skrevet 1. oktober 2000 Skrevet 1. oktober 2000 Heisann ! Har fått innstallert SB og BC.Desverre får jeg ikke BC til å virke sammen med fs98 og SB.Den virker som den skal hvis jeg kjører programmet UTEN andre programmer er koblet opp. Når jeg har fs oppe,og starter BC,får jeg følgende feilmelding: "feil i manager subsystem, en enhets ID er ugjyldig for din maskin" Under detaljer:mm system 002. Jeg går ut fra at det finnes mange kloke hoder der ute som har en viss peiling på hva dette kan skyldes.Jeg er ikke akkurat noen dataekspert,men håper at noen har en lettfattelig forklaring på hvordan jeg kan løse problemet. På forhånd takk! hilsen Per ------------------ Per Bråtebæk Siter
Tore Sætre Skrevet 1. oktober 2000 Skrevet 1. oktober 2000 Det kan høres ut som om du har en konflikt med lydkortet ditt. F.eks. at lydkortet ikke støtter måten flere applikasjoner bruker det. Hvilket lydkort har du? Har du installert siste versjon av drivere og DirectX? ------------------ Tore Sætre Oslo, Norway E-mail: tore.satre@iname.com Siter
Per Bråtebæk Skrevet 1. oktober 2000 Forfatter Skrevet 1. oktober 2000 Hei Tore. Takk for svaret .Har sendt alle de tekniske dataene på mail til deg.Når det gjelder directX,så skulle jeg ha nyeste versonen. ------------------ Per Bråtebæk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.