Jan H Sørensen Skrevet 5. september 2000 Skrevet 5. september 2000 Jeg har tidligere hatt problemer med oppkobling til BattleCom servere ved bruk av kabelmodem (UPC Chello). Etter å ha lest i Shadowfactor's forum fant jeg løsningen. Jeg bruker et brannmur program, og dette programmet hindrer oppkoblingen til BattleCom servere. Ved å lukke brannmur programmet, fungerte BattleCom! Vær oppmerksom på at ved å gjøre dette, blir systemet ditt sårbart for angrep utenfra! MVH Jan H. Sørensen http://home.c2i.net/jhs" TARGET=_blank>JS Panels Siter
Stian S Olsen Skrevet 6. september 2000 Skrevet 6. september 2000 Kjenner til dette fra Linux og IP-Masquerading.. Dersom brannmur programmet kan settes opp til å slippe igjennom enkelte pakker/porter, så kan informasjonen nedenfor kanskje hjelpe. type fra-port til-port tcp 47624 47625 tcp 2300 2400 udp 2300 2400 Dette gjelder egentlig alle spill som bruker MS DirectPlay. Stian Storengen Olsen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.