Aadne Askildsen Skrevet 30. mars 2000 Skrevet 30. mars 2000 Får jo aldri svar !!!!!! Har tatt kontroller prøve greiene men de svare jo ikke. Hva er det for ei holdning?? Står jo at de sender ut greier på onsdager og det er to uker siden jeg sendte til dem!! Hvis jeg prøver på nytt banner de meg vel bare!!! MVH Ådne Askildsen Siter
Eirik Sørensen Skrevet 30. mars 2000 Skrevet 30. mars 2000 Vel, årsaken er nok at Satco har spandert en ukes ferie på Hawaii for alle sine 150 ansatte. Dette pga. det store overskuddet de produserte i 1999 fra kontingenter fra sine mange tusen medlemmer! Nei, ærlig talt folkens. Satco består av en liten gruppe mennesker som driver dette på fritiden til glede for oss alle og uten noen form for kompensasjon. Satco får flere titallas søknader hver uke og skal manuelt gå gjennom hver av disse. Så får vi heller ha litt tålmodighet og være glad for at noen gidder å gjøre så mye for andre i sin egen fritid. Hilsen Eirik ------------------ http://home.sol.no/~es" TARGET=_blank>ARTCC Norway Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.