Erlend Hamberg Skrevet 8. mars 2000 Skrevet 8. mars 2000 Jeg har FS2000 Standard og har lyst til å prøve å flyve online. Jeg har lastet ned både BattleCom og Sqawkbox, men når jeg skulle installere Squawkbox ble jeg spurt om jeg ville installere SB for FS95 eller FS98. Går det ikke an å bruke SB til FS2000? Siter
Roar Eli Sandøy Skrevet 8. mars 2000 Skrevet 8. mars 2000 SB fungerer helt greit for fs2k og, har ikke prøvd å installere sb mot fs2k, men tipper at det bare er å installere sb som vanlig. Du bør og passe på at du har fsuipc.dll installert under modules i fs2k (filen finnes her på fs.no), da SB bruker den filen for å finne flightsimmens posisjon. ------------------ Roar Sandøy Siter
Morten Hanssen Skrevet 8. mars 2000 Skrevet 8. mars 2000 quote: når jeg skulle installere Squawkbox ble jeg spurt om jeg ville installere SB for FS95 eller FS98 Hvis du må velge en av disse to så velger du FS98. SquakBox i seg selv er ikke kommet i noen FS2000 versjon, men det er fila fsuipc.dll (som Roar nevner) som gjør at SB klarer å kommunisere med FS2000. mvh, Morten. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.