Håvard Sande Skrevet 31. januar 2000 Skrevet 31. januar 2000 Tips: angi når du som kontroller har tenkt å ta kvelden, i ATIS. Greit for pilot å vite hvor lenge du er tilgjengelig. ------------------ --- Håvard Sande havarsa@online.no Siter
Hans Utne Skrevet 10. februar 2000 Skrevet 10. februar 2000 Håvard, Tanken er meget god, iallefall så lenge den enkelte vet hvor lang tid vedkommende har tenkt å tilbringe foran skjermen og påkoblet Internet. Men, desverre er dette noe av det som ikke er "as real as it gets". Det er nok mange (av ulike årsaker) som må takke av "før tiden". Muligens dette spesielt gjelder "familie-folk" (egen-erfaring, hi), men vil tro at det viktigste er å gi en warning minimum 10min før close-down. Dette vil gi de fleste en mulighet for alternativ control eller own navigation. Hans Siter
Håvard Sande Skrevet 10. februar 2000 Forfatter Skrevet 10. februar 2000 Å varsle at nå gir en seg snart er jo bare ren høflighet, det er kjipt når kontroller bare forsvinner plutselig (det er vel sjelden). Men det er klart det kan være vanskelig/upresist å oppgi oppetid, pleier selv å gjøre det når jeg har bestemt meg for hvor lenge jeg gidder sitte, og det uforstyrret. ------------------ --- Håvard Sande havarsa@online.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.