Karsten Svendsen Skrevet 17. oktober 1999 Skrevet 17. oktober 1999 Er interessert i navn på norske firmaer som forhandler mikrofoner (headset) som er brukbare i SB-voice. Karsten Svendsen Siter
Dag H. Baardsen Skrevet 18. oktober 1999 Skrevet 18. oktober 1999 Er interessert i det samme, men lydkortet mitt takler bare stereo-input. Har funnet en enkeltstående Sony-mikrofon til 990,- men ser gjerne at det hadde vært et headset, evt. en "flue" til å sette på t-skjorta... ------------------ Dag H. Baardsen Siter
Ivar Amundsen Skrevet 18. oktober 1999 Skrevet 18. oktober 1999 Jeg bruker TRUSTMASTERS "TRUST MULTI HEADSET" kjøpt på EL-KJØP til under 200,- og lyden er upåklagelig. Ivar (Fant kvittering kr 119,-) [Edited by Ivar Amundsen 19-10-1999.] Siter
Bjørn Ramsland Skrevet 19. oktober 1999 Skrevet 19. oktober 1999 Heisann ! Kan også hive meg på bølgen og anbefale TRUST sitt headset. Mic på hodebøyle er etter min erfaring å foretrekke. Flue på skjorteslaget fordrer nok mere kostbart utstyr for å få jevn lyd, og mic. på svanehals anbefales ikke. Bjørn R. Siter
Karsten Svendsen Skrevet 19. oktober 1999 Forfatter Skrevet 19. oktober 1999 Takk for svarene. El-kjøp er kontaktet. Karsten Svendsen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.