Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva er dette ??? Jeg mener bestemt at SB fungerte i 3D (full screen) med min gamle 3D blaster, men nå, etter at jeg fikk meg et Voodoo2 kort og trodde alt var såre vel, vises ikke SB i full-sreen mode. Er dette noe jeg må leve med, eller vet noen om et triks?

Tommy

Skrevet

Hei

Jeg har nå nevnt noen ganger at man kan laste ned nye drivere til voodoo2`en (Ikke glem å kjøre 16bit farger i windows!!).

Jeg har ikke fått noe svar på om dere får det til å funke, og kunne gjerne tenke meg det (hvis dere finner driverene da selvfølgelig [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]). Jeg har fått det til å funke hvertfall, med litt hjelp av en god venn.

Hvis det er noe dere lurer på i forbindelse med dette, så spør. Jeg kan snakke med han som hjalp meg, og høre om han har noen tips.

------------------

Gisle

LN-GAA

Skrevet

Jeg har nå lastet de nye driverne, satt Windowsen til high colour(16bit) og har prøvd å få dette til å lykkes, men uten hell.

Kan du spørre han som hjalp deg om man må gjøre noe fiks faks?

Måtte man laste ned nyeste DirectX også eller?

Hvilket voodoo 2 kort har du?

Håper å få et svar =) (hmmz, kan ikke å lage smiletegn mitt inni jeg, så jeg lager en smiley isteden)

------------------

MVH Thomas.

Skrevet

Jeg har et Creative voodoo2 12mb kort.

Jeg glemte å nevne en ting. Lastet du ned nye drivere til "selve voodoo`en", eller filer som du la i flightsim mappa? Jeg mente å si det sistnevnte (glide2x og glide3x). Det første jeg nevnte var jo en oppdatering til voodoo`en som bl.a gjorde det mulig å klokke den opp.

Jeg er ikke sikker på hvilken Direct X versjon jeg hadde (ikke 7.0 hvertfall), men du kan jo laste ned 7.0 for å være på den sikre siden da.

------------------

Gisle

LN-GAA

Skrevet

Jeg lasta ned drivere til VOODOO2 en i Windowsen liksom. Oppdaterte enhetsdriveren. Er det den du mener jeg må oppdatere for å få SB til å vises i fullscreen eller er det noe annet?

Ble litt forvirra over hva du mener jeg skal oppdatere :-)

------------------

MVH Thomas.

Skrevet

Ok, dette begynner å bli litt forvirrende ja. Hvis du har enten mIRC eller ICQ, så ikke nøl med å si ifra [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

Jeg forsto det nå som om du har oppdatert voodoo2-driveren (altså slik at du kan klokke opp kortet ditt (høyre-klikk på skrivebordet-->egenskaper-->3d blaster voodoo2)). Her skal du til venstre få opp en mulighet til å klokke opp kortet hvis det er de driverne du har lastet ned, men dette er IKKE de driverne jeg tenkte på!!

Det du må lete etter er filene: glide2x og glide3x.

Disse to filene plasserer du på rota til din flightsim-mappen din. (eks: c:\\microsoft games\\flight simulator 98)

Hmmm...ble dette noe klarer da tro...?

Se om du finner disse filene nå, og gi tilbakemelding om du finner dem eller ikke.

------------------

Gisle

LN-GAA

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...