Thomas Dehli Skrevet 20. september 1999 Skrevet 20. september 1999 Min SB har blitt en liten strek øverst i venstre hjørne, og jeg får ikke til å dra den ut så den blir større! Har prøvd å installere SB og FS på nytt, men uten resultat. Noen som vet hva jeg skal gjøre?? ------------------ MVH Thomas. Siter
Ståle Syre Skrevet 20. september 1999 Skrevet 20. september 1999 Hei! Hvis du ser i Windows katalogen din vil du finne ei fil som heter Sb98.ini Åpne denne med notepad. Nesten helt nederst står det [sBWINDOW]. Her er dataene som jeg hadde i min ini-fil. [sBWINDOW] SBWINDOWLEFT=140 SBWINDOWRIGHT=823 SBWINDOWTOP=0 SBWINDOWBOTTOM=67 Hvis du bruker de samme dataene kan du åpne squakbox etterpå, og heller justere manuelt slik du vil ha det. Dette skulle fikse biffen... [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Håper det virker! LN-SSY (c:# Siter
Thomas Dehli Skrevet 20. september 1999 Forfatter Skrevet 20. september 1999 Det funka!! Tusen Hjertelig takk! Begynte å lure på om jeg måtte reinstallere hele windowsen før ATCC treninga imorra =)) ------------------ MVH Thomas. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.