Dag Johansen Skrevet 26. oktober 1999 Skrevet 26. oktober 1999 Det ser ut som om en eller annen feil i nextels nett gjør at det er umulig for telenors kunder å komme inn på disse sidene i dag. Jeg har feilmeldt dette, og regner med at det ordner seg raskt. (jeg håper dette ble lesbart siden jeg skriver dette fra en textbaset browser på en av SOLs maskiner siden jeg ikke kommer inn på sidene hjemmefra. ------------------ Dag Johansen Siter
Dag Johansen Skrevet 26. oktober 1999 Forfatter Skrevet 26. oktober 1999 Da var probblemet løst og også telenors kunder kommer fram hit. ------------------ Dag Johansen Siter
Håvard Stigen Andersen Skrevet 26. oktober 1999 Skrevet 26. oktober 1999 Dag; jeg er ikke Telenor-kunde, men kom heller ikke inn på sidene tidligere i dag. Sikker på at det ikke var serveren som hadde problemer? (kanskje den forsov seg?) ------------------ LN-HSA Håvard Sande havsa@statoil.com Siter
Dag Johansen Skrevet 26. oktober 1999 Forfatter Skrevet 26. oktober 1999 Problemet var i nextel's nett der trafikken gikk i en loop mellom to maskiner. For å skrive det første innlegget her brukte jeg SOLs maskiner, og derfra var det ikke noe problem. Jeg ringte Nextel, og de fant feilen og fikset dette i løpet av en times tid. ------------------ Dag Johansen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.