Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Flydagene sola 2026

Featured Replies

Kan bookes om så midlands air festival med mig 17 er satt opp samme helg.

forvent kansje 1-3 jagerfly..

om nok hadde ventet på nytt jubileum.

https://forums.airshows.co.uk/viewtopic.php?t=92397&start=25

I've read somewhere that some of the aircraft from the SwAFHF might not return to the airshow circuit after 2026 as they primarily wanted to maintain the jets until the 100th anniversary of the Swedish Air Force, so more complicated repairs after this show could be abandoned. Is this true or is it horsecrap?

Flydagene 2026 | Sola Airshow

30. og 31. mai 2026 arrangerer vi Flydagene 2026!

Edited by joandreas

Fint at de drar i gang noe, men ikke et show jeg personlig kommer til å prioritere.

Sitatet er forøvrig riktig, planen til SwAFHF har hele tiden vært å holde maskinene flygende frem til 100 års jubileet i August i år - etter det er det uklart hva som skjer - så få med deg de klassiske SAAB-maskinene i år!

• Author

om ikke f-16 f-35 kansellerer dagen før..

Er vekkreist til midlands air festival av sånne grunner.

Midlands Air Festival
No image preview

Air Displays

Our air displays go from strength to strength and this is the page to check from time to time to get your updates. The Midlands Air Festival is constantly looking for new and unusual air display...

Edited by joandreas

Enig i at Luftforsvaret har vært skuffende med kanselleringer og lite tilstedeværelse på Sola de siste årene.

Men F-16 og F-35 som er planlagt i år kommer fra USAFE, og da tenker jeg at sannsynligheten for at de faktisk kommer er mye større en om det var Norske fly som var planlagt.

Forøvrig så er det meldt ikke mindre enn 3 Spitfire`s! Det er ikke hverdagskost i Norge.

Og med tanke på sitatet ovenfor ang. SwAFHF, så er vel kanskje dette en av de siste mulighetene vi har til å både se, og ikke minst høre Saab Viggen i fri dressur...

Så med tanke på at dette er Flydagene på Sola, og ikke et fullskala Sola Airshow, så synes jeg flyprogrammet er imponerende i år.

• Author
On 5/8/2026 at 12:14 PM, Kjetil_Haugen said:

Men F-16 og F-35 som er planlagt i år kommer fra USAFE, og da tenker jeg at sannsynligheten for at de faktisk kommer er mye større en om det var Norske fly som var planlagt.

om dette nok er en tradisjon hos dem.

Screenshot(133).png

Jeg burde vel ikke ha latt meg lure enda en gang til å dra til Sola, men sjansen for å se F-16, F-35 og KC-135 gjorde at jeg booket flybilletter for en dagstur - nå som alle tre har kansellert så er det litt fristende å droppe hele greia, men Viggen og Sea Hawk er kult i det minste.