February 8Feb 8 Hei alle sammen! Som en del her sikkert er klar over har jeg rekonstruert Oslo Fornebu til MSFS. Nå ønsker jeg å gjøre et forsøk på å bringe flyplassen tilbake på kartet i VATSIM - på nøyaktig samme måte som man har gjort med Kai Tak.For å få VATSIM Scandinavia med på laget, er jeg avhengig av å vise at vi er mange som faktisk ønsker dette. Jeg har derfor opprettet en petition for å kartlegge interessen. Hvis vi skal ha en sjanse til å få flyplassen offisielt støttet med sektorguider og ATC, trenger jeg din hjelp! Legg igjen en signatur, så har jeg et konkret bevis å ta med videre til ledelsen i VATSIM Scandinavia.https://www.ipetitions.com/petition/reopen-oslo-fornebu-enfb-lets-bring-theTakk!Marius
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.