Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

X-Box GamePass

Featured Replies

=== Jeg har kanskje et delikat spørsmål.? Men er det mulighet å omgå. X-Box (GamePass)Microsoft Flight Simulator 2020/2024, Det er jo personlig kjøpt, og betalt for. Saken er den at jeg, kjøpte, 2020 utgaven på Norske Microsoft, da den kom ut. Og da nu 2024 utgaven, kom ut kjøpte jeg den gjennom Microsoft Sverige. Problemet er at jeg betaler to gamepass abonemang, for svensk 116,00 og for norst 168,00. Har prøvd i det vide og brede,å slette det norske abonemanget, men det er umulig uten å måtte slette hele Microsoft abonemanget. Kan det la seg gjøre, å omgå, GamePass, på noen måter, inn til jeg finner en løsning???

PS. PS. Ser der er flere løsninger man kan bruke, bare man tar seg tid å google.!😜

Høres ut som du har funnet ut av det, men jeg tviler på det er særlig mange konsollbrukere på dette forumet.😀

Btw, alltid fascinerende hvordan det å skrive ned noe , som får hjernen til å tenke en runde til, så finner man plutselig en løsning. Kjenner meg igjen!😉