Kolbjørn Tørrissen Skrevet 6. januar Forfatter Skrevet 6. januar Dette får jeg opp når jeg skal bruke FSX er det noen der ute som har en løsning eller fix Siter
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 6. januar Forfatter Skrevet 6. januar hei folkens! Som dere nok har skjønt så er det snakk om GSX Siter
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 7. januar Forfatter Skrevet 7. januar Det vet jeg ikke, hvordan gjør en det og hvor finner en Simbrief?? Siter
Ø.C.H. Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar Nå har ikke jeg GSX, men tipper at det er et felt under settings der du kan legge inn SimBrief-id. SimBrief er et eksternt planleggingsverktøy som kan integreres mot GSX, slik at du automatisk får inn antall passasjerer, mengde fuel, etc. Er vel ikke nødvendig for å bruke GSX - men "Reload SimBrief" vil da heller ikke fungere. Usikker på om det ga mening? Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 7. januar Moderatorer Skrevet 7. januar Planlegger og legger du opp rute i simbrief legger inn riktig data der vil du nok få til å bruke GSX i Twin Otter`n SimBrief.com - Virtual Flight Planning Solutions Siter
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 7. januar Forfatter Skrevet 7. januar Greit nok, men hvor finner jeg denne SimBrief? med settings mener du den vi har i GSX eller Microsoft 10 innstillinger?? Jeg er nokså usikker og frustrert. GSX fungerte utmerket lenge, men plutselig dukket dette opp, uvisst av hvilken grunn. Siter
Ø.C.H. Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Hei. Sjekk side 36 i manualen: https://www.virtualisoftware.com/update/setup/fsdtroot/couatl/GSX/GSX_manual_MSFS.pdf For å få SimBrief-integrasjon må du registrere egen SimBrief-konto. Som sagt skal ikke dette være nødvendig for å bruke GSX, men vil gi deg litt ekstra GSX-funksjonalitet basert på flightplan i SimBrief, som "setting the Passenger Number automatically, controlling the Refueling quantity, and have extra indication about the flight on the advanced VGDS systems". Konto kan du opprette på https://www.simbrief.com/home/ Mulig jeg misforstår, men problemet er at du får feilmelding "Can't connect to Simbiref" når du trykker Reload SimBiref? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.