Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 1. januar Premium Medlem Skrevet 1. januar Godt nyttår alle! Litt mimring med 60 og 70-talls maskiner på et glimrende scenery av gamle Fornebu. 11 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. januar Premium Medlem Skrevet 1. januar Fantastisk, reine tidsmaskinen, plutselig var jeg tilbake i 60åra 2 Siter
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 2. januar Premium Medlem Skrevet 2. januar Nydelig! Savner Fornebu. Flyplasser hører hjemme midt i byen spør du meg, men så kommer jeg fra Andenes og bor i Bodø - Begge steder er flyplassen i gangavstand fra sentrum! Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet 4. januar Premium Medlem Skrevet 4. januar Er disse bildene fra FS20 eller FS24? Har de to første i FS24, men Dc-6 fungerer dårlig her: Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet 4. januar Premium Medlem Skrevet 4. januar (endret) Denne versjonen (Social distancing) virker, så da er jeg i mål Endret 4. januar av MagTvei 2 Siter
Steinar Bakke. Skrevet 4. januar Skrevet 4. januar 2 minutter siden skrev MagTvei: Denne versjonen (Social distancing) virker, så da er jeg i mål === Den virker helt OK her og. Siter
Steinar Bakke. Skrevet 4. januar Skrevet 4. januar Akkurat nå skrev Steinar Bakke.: === Den virker helt OK her og. 2 Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet søndag klokken 22:04 Forfatter Premium Medlem Skrevet søndag klokken 22:04 Den 4.1.2025 klokken 12.23 skrev MagTvei: Er disse bildene fra FS20 eller FS24? Har de to første i FS24, men Dc-6 fungerer dårlig her: Bildene som jeg postet, er fra MSFS 2020. Jeg har ikke testet DC 6'n i FS 2024. Tror heller ikke at PMDG har gjort nødvendige endringer på modellen for at den skal være kompatibel med FS 2024. Men det kan jo hende at det går å legge alt over fra FS 2020 slik at det fungerer greit nok (har som sagt ikke testet dette) Siter
Steinar Bakke. Skrevet søndag klokken 22:27 Skrevet søndag klokken 22:27 (endret) === Bildene er fra 2024. Jeg hadde ingen problem, med 6èren, heller ikke copit. Endret søndag klokken 22:30 av Steinar Bakke. Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet søndag klokken 22:57 Premium Medlem Skrevet søndag klokken 22:57 Mine bilder er også fra 24. Alle 3 virker fint. De nyere fra PMDG er ikke så bra foreløpig. Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet søndag klokken 23:22 Forfatter Premium Medlem Skrevet søndag klokken 23:22 Har testet PMDG DC 6 nå. Funker greit etter at de er kopiert over fra FS 2020. Men på 1963 utgaven av Braathens, må jeg gå gjennom comp-filene og lage et nytt sett. Metall/alu-effekten var dempet i FS 2020 på dette liveryet. I fs 2024 fremstår disse overflatene som matt. 1 Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet mandag klokken 20:32 Forfatter Premium Medlem Skrevet mandag klokken 20:32 Har gjort en del endringer i comp filene til 1963 liveryet. Dette for å tilpasse overflate effekter bedre til visningen i MSFS 2024 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.