Skrevet 1. januar1. jan Premium Medlem Godt nyttår alle! Litt mimring med 60 og 70-talls maskiner på et glimrende scenery av gamle Fornebu.
Skrevet 1. januar1. jan Premium Medlem Fantastisk, reine tidsmaskinen, plutselig var jeg tilbake i 60åra 🤩
Skrevet 2. januar2. jan Premium Medlem Nydelig! Savner Fornebu. Flyplasser hører hjemme midt i byen spør du meg, men så kommer jeg fra Andenes og bor i Bodø - Begge steder er flyplassen i gangavstand fra sentrum!
Skrevet 4. januar4. jan Premium Medlem Er disse bildene fra FS20 eller FS24? Har de to første i FS24, men Dc-6 fungerer dårlig her:
Skrevet 4. januar4. jan Premium Medlem Denne versjonen (Social distancing) virker, så da er jeg i mål 😉 Endret 4. januar4. jan av MagTvei
Skrevet 4. januar4. jan Premium Medlem Den 4.1.2025 klokken 12.10 skrev MagTvei: Denne versjonen (Social distancing) virker, så da er jeg i mål 😉 === Den virker helt OK her og.👍
Skrevet 4. januar4. jan Premium Medlem Den 4.1.2025 klokken 12.13 skrev Steinar Bakke.: === Den virker helt OK her og.👍
Skrevet 12. januar12. jan Forfatter Premium Medlem Den 4.1.2025 klokken 11.23 skrev MagTvei: Er disse bildene fra FS20 eller FS24? Har de to første i FS24, men Dc-6 fungerer dårlig her: Bildene som jeg postet, er fra MSFS 2020. Jeg har ikke testet DC 6'n i FS 2024. Tror heller ikke at PMDG har gjort nødvendige endringer på modellen for at den skal være kompatibel med FS 2024. Men det kan jo hende at det går å legge alt over fra FS 2020 slik at det fungerer greit nok (har som sagt ikke testet dette)
Skrevet 12. januar12. jan Premium Medlem === Bildene er fra 2024. Jeg hadde ingen problem, med 6èren, heller ikke copit. Endret 12. januar12. jan av Steinar Bakke.
Skrevet 12. januar12. jan Premium Medlem Mine bilder er også fra 24. Alle 3 virker fint. De nyere fra PMDG er ikke så bra foreløpig.
Skrevet 12. januar12. jan Forfatter Premium Medlem Har testet PMDG DC 6 nå. Funker greit etter at de er kopiert over fra FS 2020. Men på 1963 utgaven av Braathens, må jeg gå gjennom comp-filene og lage et nytt sett. Metall/alu-effekten var dempet i FS 2020 på dette liveryet. I fs 2024 fremstår disse overflatene som matt.
Skrevet 13. januar13. jan Forfatter Premium Medlem Har gjort en del endringer i comp filene til 1963 liveryet. Dette for å tilpasse overflate effekter bedre til visningen i MSFS 2024
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.